Veelgestelde vragen

4-wekelijkse betaaldagen 2020

Week Betaaldag
49, 50, 51, 52 (2019)                      02 januari 2020                        
1, 2, 3, 4 30 januari 
5, 6, 7, 8 27 februari
9, 10, 11, 12 26 maart
13, 14, 15, 16 23 april
17, 18, 19, 20 22 mei (21 mei is feestdag)
21, 22, 23, 24 18 juni
25, 26, 27, 28 16 juli
29, 30, 31, 32 13 augustus
33, 34, 35, 36 10 september
37, 38, 39, 40 08 oktober
41, 42, 43, 44 05 november
45, 46, 47, 48 03 december
49, 50, 51, 52 31 december

 

* Betaaldatum is de dag dat 365 HRM het salaris overmaakt naar jouw rekening. Onze ervaring is dat je veelal 2 werkdagen na de betaaldatum over je geld kan beschikken. Houd er rekening mee dat bij betalingen rondom feestdagen er enige vertraging kan ontstaan ten opzichte van wat je normaal gewend bent.

Vragen over je salaris of over je salarisuitbetaling?

Als je vragen hebt, kun je altijd terecht bij één van onze servicedeskmedewerkers. Wij staan altijd voor je klaar om al je vragen over 365 HRM snel en professioneel te beantwoorden. Heb je graag persoonlijk contact, dan maken we een afspraak met je. Je kunt onze servicedesk bereiken via telefoonnummer 088-3365500 of via e-mail: info@365hrm.nl.

Klachten of problemen kun je melden bij je contactpersoon van 365 HRM. Afhankelijk van de aard van de klacht (administratief of werkgerelateerd) zullen wij, eventueel na overleg met de opdrachtgever, alles in het werk stellen om een oplossing te vinden.

Het aanvragen van verlof doe bij je opdrachtgever. Je opdrachtgever geeft je verlof door aan 365 HRM zodat wij voor een correcte verwerking kunnen zorgen. Indien je op verlof- of vakantiedagen de hiervoor gereserveerde tegoeden wilt laten uitbetalen, kan dit door een vermelding in de urenregistratie. 

De eindafrekening ontvang je acht weken na uitdiensttreding, mits je dossier compleet is. 

Ben je werkzaam als vrachtwagenchauffeur? 
Voor het uitbetalen van je eindafrekening is het van belang dat wij de de getekende verklaring van terbeschikkingstelling retour ontvangen. 

365 HRM ontvangt je gewerkte uren en eventuele verblijfskosten van de opdrachtgever bij wie je werkzaam bent. Wanneer dit naar jouw oordeel niet klopt, verzoeken wij je de door jou gewerkte uren/verblijfskosten (bij voorkeur onderbouwd) bij ons aan te leveren. Op basis hiervan zullen wij contact opnemen met de opdrachtgever om dit op te lossen. 

365 HRM neemt het salaris één op één over van de opdrachtgever en controleert dit met de CAO die bij de opdrachtgever van toepassing is. Als dit salaris niet klopt, kun je het beste contact opnemen met je contactpersoon van 365 HRM.

Normaal gesproken spreken de werkgever en werknemer samen een brutoloon af. Wat daarvan netto overblijft, hangt ook bij een uitzendcontract onder meer af van de inhoudingen op het loon (sociale premies en belasting). Andere factoren die bepalend zijn voor de hoogte van het nettoloon zijn bijvoorbeeld eventuele verblijfskosten en toeslagen.

Meld dit zo snel mogelijk bij je opdrachtgever, maar minimaal een halfuur voor aanvang van je werkzaamheden. Vervolgens moet je het ook melden bij 365 HRM, zodat wij je ziekmelding kunnen verwerken. Het is belangrijk dat je tijdens het ziekteverzuim altijd aanwezig en bereikbaar bent op het bij ons bekende adres en telefoonnummer. En vergeet niet jezelf weer beter te melden!

Geen resultaten gevonden.

Offerte

Vul dit formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een offerte op maat te schrijven.

0

koppen
koffie

0

tevreden
werknemers

0

ontzorgde
werkgevers

0

afgelegde
kilometers

Offerte
Neem contact op

Om bepaalde functionaliteiten  zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie