Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn salaris uitbetaald? 

* Betaaldatum is de dag dat 365 HRM het salaris overmaakt naar jouw rekening. Onze ervaring is dat je veelal 2 werkdagen na de betaaldatum over je geld kan beschikken. Houd er rekening mee dat bij betalingen rondom feestdagen er enige vertraging kan ontstaan ten opzichte van wat je normaal gewend bent.

Vragen over je salaris of over je salarisuitbetaling?
Als je vragen hebt, kun je altijd terecht bij één van onze servicedeskmedewerkers. Wij staan altijd voor je klaar om al je vragen over 365 HRM snel en professioneel te beantwoorden. Heb je graag persoonlijk contact, dan maken we een afspraak met je. Je kunt onze servicedesk bereiken via telefoonnummer 0499-470495 of via e-mail: info@365hrm.nl.

Waar kan ik terecht met een klacht of probleem? 
Klachten of problemen kun je melden bij je contactpersoon van 365 HRM. Afhankelijk van de aard van de klacht (administratief of werkgerelateerd) zullen wij, eventueel na overleg met de opdrachtgever, alles in het werk stellen om een oplossing te vinden.

Hoe vraag ik vakantiedagen aan?
Het aanvragen van verlof doe bij je opdrachtgever. Je opdrachtgever geeft je verlof door aan 365 HRM, zodat wij voor een correcte verwerking kunnen zorgen. Indien je op verlof- of vakantiedagen de hiervoor gereserveerde tegoeden wilt laten uitbetalen, kan dit door een vermelding in de urenregistratie.

Wanneer kan ik de eindafrekening verwachten?
De eindafrekening ontvang je acht weken na uitdiensttreding, mits je dossier compleet is. Ben je werkzaam als vrachtwagenchauffeur? Voor het uitbetalen van je eindafrekening is het van belang dat wij de de getekende verklaring van terbeschikkingstelling retour ontvangen.Hoe kan ik wijzigingen doorgeven, bijvoorbeeld adres- of bankgegevens?

Wijzigingen in je persoonlijke gegevens (adres, wijziging achternaam bij huwelijk, wijziging rekeningnummer) kun je schriftelijk aan ons doorgeven. Dit mag per e-mail naar info@365hrm.nl of via post naar:

365 HRM
T.a.v. Servicedesk
Ekkersrijt 7029
5692 HB Son

Het aantal uitbetaalde uren of vergoedingen kloppen niet, bij wie moet ik zijn? 
365 HRM ontvangt je gewerkte uren en eventuele verblijfskosten van de opdrachtgever bij wie je werkzaam bent. Wanneer dit naar jouw oordeel niet klopt, verzoeken wij je de door jou gewerkte uren/verblijfskosten (bij voorkeur onderbouwd) bij ons aan te leveren. Op basis hiervan zullen wij contact opnemen met de opdrachtgever om dit op te lossen.

Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitbetaald?
Je vakantiegeld wordt in de maand juni uitbetaald. 

Mijn bruto-uurloon klopt niet, bij wie moet ik zijn?
365 HRM neemt het salaris één op één over van de opdrachtgever en controleert dit met de CAO die bij de opdrachtgever van toepassing is. Als dit salaris niet klopt, kun je het beste contact opnemen met je contactpersoon van 365 HRM.

Hoe wordt de bruto/netto berekening gemaakt?
Normaal gesproken spreken de werkgever en werknemer samen een brutoloon af. Wat daarvan netto overblijft, hangt ook bij een Payrolluitzendcontract onder meer af van de inhoudingen op het loon (sociale premies en belasting). Andere factoren die bepalend zijn voor de hoogte van het nettoloon zijn bijvoorbeeld eventuele verblijfskosten en toeslagen.

Wat moet ik doen als ik ziek ben?
Meld dit zo snel mogelijk bij je opdrachtgever, maar minimaal een halfuur voor aanvang van je werkzaamheden. Vervolgens moet je het ook melden bij 365 HRM, zodat wij je ziekmelding kunnen verwerken. Het is belangrijk dat je tijdens het ziekteverzuim altijd aanwezig en bereikbaar bent op het bij ons bekende adres en telefoonnummer. En vergeet niet jezelf weer beter te melden.